Home > Werkwijze
Fase 1
Uw toegewezen adviseur arbeid & gezondheid wordt de vaste contactpersoon voor u en uw werknemer. De adviseur zoekt naar de oorzaak van het probleem en gaat oplossingsgericht te werk. Een bedrijfsarts wordt enkel ingezet wanneer dat wettelijk gezien nodig is. De adviseur arbeid & gezondheid houdt persoonlijk contact met de werknemer en doet verslag aan de werkgever met als doel het arbo gerelateerde probleem zo snel en zo goed mogelijk voor beide partijen opgelost te hebben.
Fase 2
Verzuim binnen uw bedrijf kan in de toekomst tot een minimum beperkt worden. Onze adviseurs arbeid & gezondheid stoppen namelijk niet bij die ene case, maar gaan verder dan de “gewone” casemanager. Zij brengen met bijvoorbeeld een RI&E (risico-inventarisatie en-evaluatie) alle risico’s binnen uw bedrijf of organisatie in kaart. Daarna gaan ze aan de slag met het verkleinen of weghalen van de risico’s. Met als doel: zo min mogelijk gezondheidsklachten, verzuim en ongevallen.
Fase 3
Het verzuim en de risico’s binnen uw bedrijf is tot een minimum gereduceerd. Resultaat is een gezonde en veilige werkplek die zorgt voor meer werkplezier, optimale werkprocessen voor uw medewerkers en uw bedrijf. Happy Arbo houdt ook dan contact met u om deze goede resultaten te behouden en op tijd te kunnen helpen wanneer dat nodig is.
Fase 4
Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag een offerte aan en krijg
snel inzicht in de kosten en mogelijkheden.
Vragen? Neem contact op met ons team
070 208 30 17
info@happy-arbo.nl
Pagina’s
Diensten
© 2025 | Happy Arbo